شناسهٔ خبر: 86693 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر یکروزه به شهرستان فاروج انجام شد

بازدید میدانی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از روند اجرای پروژه های راه روستایی فاروج

بازدید از روند اجرای پروژه های راه روستایی فاروج راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در سفر یکروزه به شهرستان فاروج از روند اجرای پروژه های راه روستایی این شهرستان بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی) ، سجاد ابراهیمی رئیس نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان فاروج گفت: این بازدید از محور بیرم آباد به امیر آباد که ۱۷ کیلومتر طول دارد صورت گرفت که از این ۱۷ کیلومتر ۲ کیلومتر آسفالت انجام شده و ۲ کیلومتر نیز قیرپاشی صورت گرفته و آماده آسفالت است و همچنین ۱/۲ کیلومتر دیگر نیز خاکبرداری انجام شده است.

وی اظهار کرد: از پروژه های دیگری که توسط مدیر کل راه و شهرسازی استان مورد بازدید قرار گرفت محور بهار به اسطرخی به طول ۱۳ کیلومتر است که ۷/۴ کیلومتر از این محور نیز آسفالت انجام شده است و همچنین از محور جنجال آباد به طول ۹ کیلومتر که از این مقدار ۲ کیلومتر آسفالت و ۲ کیلومتر نیز عملیات خاکی انجام شده و ۱ کیلومتر دیگر نیز آماده اساس و آسفالت است و پل آرمود به آقاجی نیز بازدید صورت گرفت.

ابراهیمی افزود: در راستای طرح اقدام ملی مسکن نیز ۲۰ قطعه زمین در شهر تیتکانلو به مساحت ۳۲۰۰ متر مربع و در شهر فاروج تعداد ۴۲ قطعه با مساحت ۲۰۹۲ متر مربع تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده است که مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز از این قطعات بازدید کردند.

در پایان لازم به ذکر است مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی همچنین از اداره راه و شهرسازی شهرستان فاروج به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید کرد.